24 august 2005

Sopptur er fin trim!

Nikolai og jeg har vært på sopptur! Vi fant ikke en eneste sopp, men vi gjorde litt av en fangst likevel! Barnåler og lyngtuster i strømpene, flått(æsj!) og fin, grønn mosedått er noe av det vi kom hjem med!

Jeg må si jeg er imponert over stedsansen vår! Vi bommet bare med 500 meter, elns, og kom tråkkende ned i hagen til naboen. Rett skal være rett: Nikolai ville bestemme veien, men mora mente at vi heller burde gå hit. Eller dit... Kanskje hadde vi hatt stødigere kurs om jeg ikke hadde blandet meg inn!

Det ble iallfall en god halvtime med *pust pes* trim. Oppover fjell og nedoverfjell. Over greiner, under greiner, gjennom buskas og over grasstuster i upløyd jorde. Fra grasstust til grasstust så og si... *sjekke bukselinningen*
Dette lover bra for ferien, tror jeg!

Ingen kommentarer: