23 august 2005

Bukselinninger

I sommer var jeg på Chios i 2 uker. I løpet av de 2 ukene spiste jeg meg opp 3 kilo, minst! Hovedsaklig på Agyra sikkert. De kiloene har vist seg litt vanskelige å bli kvitt, og nå som jeg skal tilbake igjen, må jeg gjøre noe. Jeg må rydde plass bak bukselinningen til nye kilo! Eller iallfall plass nok til å gå med tøyet uten å holde pusten heele kvelden! *gisp*

Desperate mål gir desperate handlinger, så i dag har jeg "fossgått" igjen. Til takten av mymymy, pump it up, hollandback girl etc. Jeg gikk så musklene bad om nåde og knollen var rød og varm, men med luft nok igjen i lungene til å snakke med folk underveis. Jeg er faktisk litt veldig fornøyd med meg selv. Dette var den 3. turen på fire dager! Tror nesten jeg skal gjenta meg selv noen uker fremover jeg, og se om det har noen effekt!

Men da må jeg ha tak i flere sanger med hurtigtakt, for det ble litt ensformig med de tre i 45 minutter! Jeg bestilte like godt et 512mb minnekort fra Komplett også jeg. Så får jeg flere sanger å bla forbi for å finne dem som egner seg til marsjtakt. Lurt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres lurt ut ja :-) Jeg prøver også å gå en del... men så er det stadig kvelder man ikke får det til, og da er det verre å komme i gang igjen. Kanskje jeg heller burde gjøre som deg, ta med meg mp3 spilleren på øret og trave i vei.

Anonym sa...

Det er utrolig mye lettere å gå når man har musikk på øret ja! Såfremt det er musikk med rett takt ;-) Som sagt forleden dag; sånn "en-to-kvikkvikk åå sving"(ja, jeg gikk på danseskolen en gang) egner seg ikke så godt!

I dag har jeg opprettet en "512-mappe" med sanger jeg skal legge inn på 512-kortet mitt når det kommer. Godt jeg ikke bestilte 1024, for jeg har "bare" 250mb til nå, og sliter med å finne flere! Hahaha.