30 august 2005

Avsporing

Jeg satte ut i fin stil i dag tidlig: Ut med tepper, frem med støvsuger. Musikken på øret(hurra for 512mb minnekort!) og *svosj* støvsugingen var gjort på null tid. Så skulle jeg bare, jada skulle bare, sjekke meldinger og fikk en melding på msn. Så langt, så vel egentlig, jeg hadde jo kaffepause. Men skjedde avsporingen! Jeg oppdaget at det fantes nye gratissmilier til msn og ble sittende å bla for å finne dem. *oppgitt* Jeg har ørten smilier jeg aldri får brukt og like mange som irriterer vettet av meg fordi de dukker opp i hytt og gevær, men likevel kan jeg ikke la være å finne flere! Kaffen ble kald også!

5 kommentarer:

Ak sa...

Sånn er livet! :-)Man skal bare, og vips er tiden blitt borte.

Anonym sa...

Ojj, det var raskt! Og jeg som satt og redigerte i den :-D Jupp, tiden blir borte... Best jeg skynder meg å finne frem vaskepøsen og gulvmoppen før dagen er borte også!

Ak sa...

hva er galt med i morgen? :) Etter hunden ble borte behøver jeg ikke moppe hver dag for å slippe hundehår på sokker som videreførte seg på alt tøy i vaskemaskinen, og dermed blir det mer slerk på alt. Eller no'

Anonym sa...

Ingenting galt med i morgen :-D Men nå har jeg iallfall vasket gulv og lagt på plass ryene igjen, vasket tøy og laget pølselapskaus. Flink meg! (til en forandring)

Ak sa...

Jammen er du flink! :-D