29 august 2005

Mandag - igjen

Årets fiskekonkurranse er overstått. Ingen store fangster, mye regn og mye koselig samvær med rare og mindre rare diskusjoner. Hele familien Sneltvedt med svigerbarn og barnebarn har vært på tur :-)

I dag er det grått og trist og jeg har vært ute og gått en tur. Jeg skulle "måle" hastigheten min, så jeg gikk nok litt for hardt på en stund og klarte rundt 6 km/t. Det er ikke så lett å måle nøyaktig når man bare har målt opp avstanden med bilen, men sånn ca. Etterpå gikk jeg 2 km/t. Hahaha. Jeg tilbakela iallfall avstanden på 5 minutter mindre enn i forrige uke.

Føler jeg meg frisk og opplagt og i kjempegodt humør som det ble reklamert med på God Morgen Norge i dag? NEI!!

Nå skal jeg tusle og kle meg om, kjøre og hente nytt minnekort til mobilen min og skal jeg lure meg ned i en krok med boken Linda har sendt meg: "Paradiso" Av Tove Cecilie Fasting. Hun har skrevet boken Hellas, folket, maten, høytidene året rundt og den er så morro å lese at jeg gleder meg til å ta fatt på den neste som handler om hennes liv i en gresk landsby. Da blir det nok en frisk og opplagt dag, tenker jeg :-D

Fillern! Jeg har lovet ungene lapskaus til middag i dag. *forandre planene* Butikk, middag, bok.

Ingen kommentarer: