17 august 2005

Duppeditter og dingsebomser

Hva er det med duppeditter og dingsebomser som gjør dem så fristende?

Når jeg en sjelden gang skal gå til anskaffelse av nye dingser, blir jeg helt blendet av hvor mange duppeditter og dingsebomser disse dingsene har, og glemmer alt som heter fornuft. Dessverre lever ikke lommeboka opp til denne dilla, eller kanskje heldigvis, ellers måtte vi vel ha bygd på huset! Slik som det er , har jeg ikke råd, så jeg begrenser meg for det meste til å sikle.

En dingseboms, eller rettere sagt tre, har jeg likevel latt meg kjøpe. Nemlig mp3-spilleren, minnekortet og radioen i mobiltelefonen min. Jeg ringer ikke så ofte, men det var himla kjekt med musikk og radio på kjøpet siden telefonen stort sett alltid er med likevel. Så slipper man flere dingser, hvilket høres helt feil ut, siden dingser er moro og man aldri kan få nok av dem, men likevel: Lommer har begrenset plass!

Dessverre kjøpte jeg en Nokia 6230, en helt utmerket telefon forøvrig, men nå har det jo kommet en i med enda flere og bedre dingsebomser. Og enda verre: En Samsung og en Sony Ericsson som kan slå min lille 6230 ned i støvlene! Akk!

Ingen kommentarer: