20 august 2005

Med musikk på øret

Det er godt å gå med musikk på øret! Man kan gå så svetten spruter og musklene skriker om nåde, eller man kan lunte avsted. I dag har jeg gjort mest av det første. Det skal ikke så mye til, skal jeg være ærlig! Altså: Jeg har gått til takten av "My-my-my", "pump it up" og en rekke andre sanger med futt i. Man går ett-to-ett-to selv om musklene skriker. Den er grei!

Det er verre når det sniker seg inn sanger som ikke holder marsjtakt, og man sliter for ikke å falle over i andre rytmer. En-to-kvikk-kvikk-en-to-kvikk-kvikk... Tenk om jeg hadde! -Og noen hadde sett meg, før jeg så dem, blind og døv for omverdenen som jeg var! Jeg merket ikke en gang bilen. Ikke før jeg kjente lufttrykket av den da den blåste forbi og gav meg midlertidig hjertestans.

Siden jeg kom hjem fra turen min har jeg viet mesteparten av tiden til å forsøke å mekke spillelister på Nokia 6230-en min. En for speedgange(nåja), en for hurtiggange og en for "nedgåing" var planen. Hadde jeg bare fått det til! Jeg fikk til en liste, men skulle bare(skulle bare... Det er verdt en egen post en gang) forsøke en annen, raskere metode. *bah* Nå får jeg ikke en gang telefonen og maskinen til å snakke sammen. Hah!

Ingen kommentarer: