25 august 2005

Maler i huset!

Rekekvoten ble brukt opp i forrige uke, så nå har gubben "fri" frem til 1. september og har begynt å friske opp malingen i huset! Gangen er malt, dørkarmene er malt og nå har han gått til angrep på dørene :-D Er jeg heldig, får han ånden og maler opp kjøkkenveggene igjen også *krysse fingrene*. Om ikke jeg kan male? Joda! -men gubben trenger sysselsetting, så dette er helt utmerket. Hva jeg gjør? Sviver rundt og vasker tøy og slike hverdagslige sysler. Og går!

Jeg har gått en snau times tur i dag også. Denne gangen trasket jeg rundt på grusveiene i skauen, på kryss og tvers for mest mulig å unngå asfalt. Mye bedre for beina! Musklene skriker ennå, men ikke like høyt, så enten gikk jeg annerledes i dag, eller så begynner det å virke! Jeg trenger å bli bedre for å holde tritt med resten av gjengen på skiturene i vinter. Tidligere har jeg jo hatt Nikolai å gå samme med, men han løper jo før alle sammen snart! :-D

Nå skal jeg snart begynne å pakke ting og tang for helgens hyttetur, tenker jeg. Det er fiskekonkurranse på Bortelid i helgen og hele familien Sneltvedt med barn, svigerbarn og barnebarn skal være med! Kanskje får vi noen fisk også...

Ingen kommentarer: