11 mars 2006

Chios!

Denne uken har jammen vært spesiell! Full av Chiospludrerier i alle bauger og kanter på nettet. Både på forumet Diskuter Hellas (stikk innom om du ikke har vært der alt!) og via mail med gamle og nye bekjentskaper. En av de nye, Turid, bor og har galleri på Chios. Sjekk det ut! Det skal iallfall jeg gjøre neste gang jeg kommer ned!

Uken har vært så spesiell at jeg slett ikke har kommet på å gjøre mine plikter i heimen sånn uten videre. Ok, det ser ikke så ille ut her. Litt "dagens rydding", så blir det bra. Jeg har faktisk både støvsuget, vasket tøy, vasket bad, laget mat... Selv om det føles som om jeg ikke har tatt ut huet av skjermen annet enn om kvelden for å legge meg. Satser på at det går over snart og stabiliserer seg til normal(for meg) nettaktivitet :-P

6 kommentarer:

Linda sa...

hihi... Men det er jo ingen dårlig ting å snakke om Chios vel?

Anonym sa...

Nei, det er absolutt ingen dårlig ting å snakke om Chios :-D Hybelkaninene synes heller ikke det ;-) Jeg får jo ikke gjort noe fornuftig når det stadig er nye meldinger å konsentrere seg om ;-) Men jeg storkoser meg! Og trøster meg med at hybelkaninene ikke går noen vei.

Linda sa...

Det er sikkert ikke SÅ mange av det slaget heller? sånn som du støvsuger ;-)

Anonym sa...

Det har ikke blitt for mye støvsuging den siste uken iallfall ;-)

Anonym sa...

Jeg har avtale med mine hybelkaniner. Dersom ikke jeg gjør dem no' så skal ikke de gjøre meg no'. Helt greit så slipper jeg å tenke mer på dem!

Anonym sa...

Hahaha, høres ut som en grei avtale affe.