15 mars 2006

Et nytt og bedre liv - igjen

Jeg var så flink! La om til Fedon-kost og kuttet spesielt ut brød, ble frisk og rask i hele meg og gikk ned mange kilo helt uten å gjøre noe mer. Enda flere ble det da jeg ble enda flinkere og begynte å spasere tur.

Så skal det bare en bitteliten grasstust til i form av en brødskive eller to når man ikke har alternativer for hånden, og så er det gjort! De siste månedene har jeg falt tilbake til litt gamle vaner og spist alt for mye "nei-mat", spesielt brød. Resutat: Hovne, stive fingre, sokkemerker på beina, opp noen(mange) kilo i vekt, trøtt, tiltaksløs og med dårlig hud i ansiktet. På news forleden var det en som brukte ordet burugle og da tenkte jeg "Ja! Det er meg!"

Nå skal det på skinner igjen! Jeg har klart å kutte ut brødet og forsøker å spise meg opp til der jeg var. Vekten har gått ned med en kg(vann antar jeg) på noen dager, så jeg føler meg på rett spor :-D

Ingen kommentarer: