23 mars 2006

Speltbrød

I dag har jeg forsøkt å spise speltbrød for å se om det er bedre for hud og humør, men det tror jeg ikke det er! Ikke om man skal bedømme etter humøret mitt i dag! Og hodebunnen! Riktignok spiser jeg penicillin og bruker øredråper pga betente ører og slikt, men med mindre medisinene som jeg begynte på i går etter en uke med verk er årsaken, legger jeg skylden på brødet. Forbaska irriterende, for brødet er skikkelig godt! Jaja, da var det tilbake til omeletter og salat igjen!

Det verste med det hele, humøret altså, er at jeg hører så dårlig at jeg snakker/roper høyrere enn jeg pleier når jeg er i dårlig humør.

Hæ? Sa du noe?

2 kommentarer:

Ak sa...

Minner meg om en av bygdas gamle orginaler: sønnen var ute for å se etter ei ku som var savnet, som man antok hadde kalvet på beite. Far ble mer og mer bekymret for hva som kunne ha skjedd, og sa til meg: du får bli med ned på beite, så skal jeg rope, så kan du høre hvor de svarer! :-)
Ikke greit med den hørsla! Fordelen er vel at det går over for din del! Og det er da enda noe :-)

Anonym sa...

Ja, noe kan man jo glede seg over :-D Selv om tålmodigheten begynner å bli litt frynsete nå. Og det andre øret også begynner å bli litt dotta... *hmf*