17 februar 2006

Rart hvordan det går

Denne uken har vært opp og ned. Først får man beskjed om at man ikke har noe i skisporet å gjøre for der skal de være, nesten iallfall, og så får man beskjed om om begå selvmord så det blir mer luft til andre. Hva er det med folk for tiden egentlig? Jaja, det fantes surpomper før også sikkert, og man kan vel ikke gjøre annet enn å synes synd på dem. Spesielt på folk som har huet skrudd på på en sånn måte at det å be andre ta livet av seg inngår i diskusjonstekninkken.

Så prøver man å børste det av seg og heve seg over det, men det er der likevel, og så lenge denne postingen oppstår, betyr vel det at uberørt er man jo ikke, men hva er man egentlig? Såret? Nei, egentlig ikke, kanskje mest forundret. Og litt i sjokk. Og en bitteliten klype moret(heter det det på norsk?).

Jaja, det er ikke hver dag det er mye æksjn i mitt liv, hverken her eller der. Faktisk har det aldri skjedd. Håper det blir lenge til neste gang også.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva skjedde med vanlig normal oppførsel og høflighet? Det må da gå an å være saklig uten slike sure kommentarer vel c",)!!

Anonym sa...

Det gjør det sikkert. Bare ikke der. Akkjah. Vil man være med på leken, får man tåle steke, sies det!

Ak sa...

Ikke grei den der. Leste ikke hele tråden, men fikk med meg kommentaren til deg. Det spørs om du bare skal la slikt skli rundt ørevoksen og ut igjen? :-)

Anonym sa...

Jeg ble som sagt mer forundret enn såret :) Det ville være feil å påstå at jeg har glemt det, men jeg ser humoristisk på det ;-)