11 november 2005

Liten undring, nisser og slikt

Plutselig synes jeg at fonten i innleggene mine har blitt myye større! Hvordan skjedde det, liksom? *fumle med fontene på maskinen*. Er det bare meg, eller er det siden som er sånn, og hvordan ble den det? _Jeg_ har da ikke fumlet med fontene i blog-oppsettet!

Nå burde jeg kanskje ikke bli forundret. Jeg har jo en nisse for det meste, så jeg har sikkert en i maskinen også!

Under skrivebordet sitter han som lager ledningsklaser. I vaskemaskinen og tørketrommelen sitter de som rapper sokker. På loftet sitter han som gjemmer julepynten slik at jeg ikke finner alt hvert år. -Og han som stadig flytter på ting slik at jeg ikke finner dem igjen, han befinner seg litt rundtomkring. Slik bare fortsetter det. Alle har en skytsengel, sies det. Jeg er sikker på at jeg har en skytsnisse!

Ingen kommentarer: