03 november 2005

Hva skal man si....

Mariannes lille verden
Det er en ting som er fryktelig ergerlig med blogging, og det offentligheten. På den ene siden ønsker man lesere og tilbakemelding på det man skriver(selv om jeg ikke venter det), på den andre siden begrenser det temaene man har å skrive om. Ungene f.eks. Det skjer jo stadig små og store artige ting. Noen kan man bruke, andre bør man la være å publisere. De siste er somregel de beste.

Selvfølgelig går det jo an å lage en blogg for alle og en hvor bare jeg har tilgang, men... Akkjah.

3 kommentarer:

Ak sa...

Det er jo sånn det er. Man må skrive om ufarlige ting som ikke blir for personlig. Fortsett å skrive du! Jeg savner at du skrev ofte.

Anonym sa...

Heissan!
Bare skriv du - du skriver så bra.
Du bor sikkert ikke langt fra Isefjærfjorden. Jeg har ikke vært der men jeg har lest en del om kranglingen ved naturistleiren der. Idag Googlet jeg og kom plutselig over en annonse fra dette naturistsenteret om at de har loppemarked ? Hva slags lopper eller udyr går det der da ?

Affe

Anonym sa...

Takk begge to. Det var pent sagt :-D

Når det gjelder Isefjærleiren bor jeg for langt fra til å se den iallfall ;-) Selv med kikkert. Og kranglingen har jeg ikke satt meg godt nok inn i til å mene så mye. Det overlater jeg til dem som er involvert. Tror jeg. :-)