15 november 2005

Jeg vil kjøre, ikke mekke!

Gårsdagen tilbragte jeg stort sett løpende mellom to maskiner, føler jeg. Jeg vil ikke mekke maskin, jeg vil bare bruke den! -men i går hadde jeg ikke noe valg. *humpf* Maskiner skulle ryddes opp i, maskiner skulle konverteres etc. etc. Nå høres det ut som om jeg har en hel haug, men jeg har bare to. Heldigvis!

En stund løp jeg rundt med læptåpen under armen for å kommunisere med bror på Skype mens jeg forsøkte å mekke. Skikkelig trådløs telefon hahaha.

Nå hadde det seg slik at problemene på læptåpen også førte til at jeg ramlet av linja i hytt og gevær! Til stor irritasjon for hjelperen i den andre enden. Greit nok, det er sikkert litt frustrerende når man ikke får svar. Eller får svar på noe helt annet. -men det var ikke min feil. Æresord! Jeg kunne jo ikke svare på noe jeg ikke hadde hørt!

Hjalp det noe? Joda, læptåpen har blitt bedre og lagger ikke lenger heller! -men maskinen på Kristians rom, den leverer fortsatt blåskjerm så snart man forsøker å gjøre noe større enn å logge seg på msn og slikt. Kanskje den ønsker å pensjonere seg?

Ok, skallet er gammelt, men alt annet kjøpte jeg for rundt 3 år siden ca.! Hovedkort, lydkort, minnebrikker, skjermkort... Hvilket gjør følgende advarsel på sin plass: Ikke oppgrader BIOS når du ikke vet hva du gjør!!!

Ingen kommentarer: