14 september 2005

Smått og stort - seriøs pludring

Dagen for avreise begynner å nærme seg! Nå er det bare halvannen uke igjen før jeg sitter på Chios med en frappe :-D

Jeg har såvidt begynt å smake reisefeberen og har begynt med de verdensberømte pakkelistene mine. -Bortsett fra at jeg bare har _en_ denne gangen og ikke en til hver.

Til tross for iherdig trening for å rydde plass innenfor bukselinningen, sliter jeg fortsatt litt der. Det blir nok bare salater på meg hele uken. Liksom!

Jeg har nok gått ned litt og inn litt, men ikke så mye i bukselinningen som jeg kunne ha ønsket meg. Mulig jeg innbiller meg det, men baksiden ser da virkelig litt bedre ut? *nakkevreng* Joda, vi sier det!

Nå driver jeg så smått og psyker meg opp til å gjøre litt ekstra ting og tang i huset før jeg reiser. Og nåde dem om det ikke ser sånn ut når jeg kommer hjem igjen også :-P

2 kommentarer:

Ak sa...

Hehe, det ser nok passelig ut når du kommer hjem tenker jeg. 3 gutter i fri flyt? Hm. Men ikke tenk på det :-) Bare gled deg over ferie og forventninger og alt det der. Jeg er på ingen måte misunnelig. Eller no'
Når skulle vi på tur sa du?

Anonym sa...

Jeg starter reisen neste fredag med en liten overnatting på Gardermoen :-D Fri flyt du liksom! Jeg låser døra når jeg går, så kan de bo i garasjen!

Nåja, de kan være ganske flinke altså. Og jeg skal sørge for å komme med klare ønsker for hvordan det skal se ut når jeg kommer hjem. Vil de ha presanger, så... Nikolai har gitt klar beskjed om at jeg bare har å sørge for skikkelige gaver når jeg kommer hjem fra Oslo denne gangen altså, for sist var det heller søndelig stelt, synes han. -Og jeg som syntes den dansende hamsteren som synger jailhouse rock var kjempesøt! *hmf*
Hvor var jeg? Jo! Dersom de tror det skal vanke presanger, må de jammen rydde etter seg mens jeg er borte ;-)