20 september 2005

Rydde, pakking og reisefeber

Nå er det bare 3 dager til turen starter! I dag har jeg som mål å rydde og vaske 2. etasjen og ta badet et grundig tak. Så skal jeg begynne å finne frem tøy, vaske litt, stryke mer, og pakke! Dessuten har jeg lovet Kristian å gå og se "Madagaskar" på kino, så det har jeg plottet inn i morgen kveld. Da får han to filmer på rappen, han skal se Charlie og sjokoladefabrikken med klassen, men det gjør vel ikke noe? Min feil. Jeg er litt treig. Og synes ikke det er _så_ morsomt å kjøre til byen og finne parkeringsplass og og... Selv om jeg har lyst til å se Madagaskar jeg også. *sparke meg bak*

Egentlig er jeg blakk, nesten, så stakkars meg om gebyrfri visa skulle slutte å virke på turen! O' skrekk! Jeg har nemlig tenkt å låne av den til lønningen kommer inn den 1.

Nei, nu har jeg hatt lang nok kaffepause og har tenkt å ta med meg støvsugeren og klatre til lofts med den. Eller. Opp trappa iallfall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke no' misunnelig på den turen din, altså... ;-)

Send en MMS eller tre (eller sms) fra turen da! Og hils alle kjente! Og ta en pita gyro, og en frappe for meg. Og en porsjon cheese balls, og saganaki, og ja, ta hele menyen på Agyra du... hihi

Kalo taxidi!!!

Anonym sa...

_Hele_ menyen på Agyra?! _DA_ må jeg gå mange turer i vinter da! :-D *pes*