15 september 2006

Late bloggere

Jeg har blitt kategorisert som en lat blogger, så her må det postes!

Egentlig kunne jeg protestere på det sterkeste og påstå at jeg ikke er lat, bare selektiv og skriver kun når jeg har noe å si, men når man ser på det jeg _har_ skrevet, blir bevisførselen virkelig i min disfavør, så her er det bare å holde smella og poste for livet!

Her forleden hadde jeg en dyp tanke jeg hadde tenkt å dele med verden, men den forsvant før jeg kom så langt. - Som det meste annet jeg tenker på og ikke får ned på papiret med en gang. Antagelig er jeg arvelig belastet med teflonhjerne. Noen må jeg jo skylde på!

Ellers? Det blåser kuling fra øst og er skikkelig høstlig ute, bortsett fra en nogenlunde anstendig temperatur. Klesvasken er i maskinen og støvsugeren står fremme klar til dyst, så akkurat nå kunne jeg virkelig trenge en skikkelig god og dyp tanke å dele med verden! Det er vel bare å gå og kveile ut ledningen, tenker jeg.

1 kommentar:

Linda sa...

jammen uff da... da må jeg virkelig til å skjerpe meg jeg også da! Bare det at det hadde vært så mye enklere om disse bredbåndsleverandørene ikke bare satt å talte penger, men faktisk kunne reise ut å installere litt også. For da hadde det blitt litt mer penger i bingen da ;) og jeg kunne også kommet meg på internett utenom arbeidstiden, slik at min blogg også kunne oppdateres jevnlig! hm.. Kanskje noe å blogge dette?? hehehe ja vi får se ;)