19 september 2006

Gamle besettelser blir som nye.

Sist jeg postet kræsjet hele blogger, så nå er jeg spent :-D

I sommer hadde jeg overnattingsgjester i akvariet i forbindelse med at naboens akvarium ble knust av ubudne gjester. Overnattingsgjestene var av den rotete typen, så akvariet måtte totalrenoveres etter at de dro. Og med det våknet interessen igjen! Det er utrolig hvor lenge man kan sitte og glo på et akvarium! Jeg måtte ut og kjøpe noen nye fisk og planter også, for som observante lesere kan se, mangler jeg ikke alger, så jeg gikk til anskaffelse av to ancistrus. Den ene er veldig flink. Den andre er som meg; lat. Haun står forrerst i matkøen og jager de andre fiskene bort fra bunnforet. *mumle* Så nå har jeg kjøpt algedrepertabletter og venter bare på at de skal begynne å virke! Og på at Palettene skal legge noen egg og klekke noen søte små. Tror nesten jeg må bort og kikke litt igjen jeg! Posted by Picasa

Ingen kommentarer: