01 april 2006

Vår! -Og ferieplaner.

For et par uker siden kom måkene og skjærene. Det var litt komisk å våkne til bråket deres når våren var begravet under et tykt lag med snø! Nå smelter den og våren har begynt å dukke frem. I går oppdaget jeg snøklokkene i bedet ved gårdsplassen :-D

Det begynner å våres på nettet også. Trafikken øker både på hjemmesiden min og på reiseforum rundomkring. Her planlegges sommeren i de tusen hjem! For de som fortsatt ikke har noe forum å gå til kan jeg absolutt anbefale http://hellas.diskusjonsforum.no Nesten nytt, mange medlemmer på kort tid, god tone og mye kunnskaper å hente av!

Jeg har begynt å planlegge 2007 og har ikke tid til å sukke(så mye) over årets manglende tur. Jeg vil ned påsken som faller samtidig med den norske, og skoleferien. Nå gjenstår bare finansieringen! Jeg tror jeg må satse på noe annet enn lottolappen :-P

Når dette er gjennomført sikter jeg meg inn mot Olivenhøstingen, men det må vel bli et annet år. Hvis ikke jeg vinner i lotto...

Ingen kommentarer: