08 oktober 2005

Kuppelhue

Ting tyder på at jeg ikke sov noe godt i natt. Jeg har kuppelhue og føler ikke at jeg har sovet i det hele tatt. Ok, jeg ble fanget av IRC og kom ikke i seng før nesten 2, og jeg drakk ett glass vin i går kveld, men det får da være måte på!

Jeg sitter her og venter på at gubben skal bli ferdig med trekking av hummerteiner. Da skal jeg ut og gå. På veien! Jakta har nemlig begynt her ute, så i noen uker fremover nå kommer Marianne til å holde seg på skikkelig vei der man forhåpentligvis ikke kan bli tatt for å være elg. Helt trygg kan man vel ikke være, det vitner tidligere års avisoppslag om skyting av kyr, traktorer osv. Han var nok ikke dum, han som malte HEST med store bokstaver på hver side av hesten ;-)

Men altså, jeg vil faktisk igang igjen! Ok, det ble mye løping opp og ned trapper og bakker på Chios til og fra rom og minimarked og taverna... Og jeg svømte noen runder i bassenget, nok til at jeg ble anpusten iallfall, men jeg føler før å lange ut og bli skikkelig varm og svett! Jøsses! Kanskje det ikke er kuppelhue jeg har, men en skikkelig alvorlig sykdom som gir meg delirium?

Ingen kommentarer: