05 oktober 2005

Jeg er igang igjen.

Ungene gikk med ut for å trekke teiner, så jeg heiv på meg joggeskoa og tok en liten tur over gamleveien til Natvik. Jeg fikk testet stegtelleren jeg kjøpte med meg fra flyet, og den virker. Dessuten fant jeg ut at jeg har den samme formen som før jeg dro til Chios. Det kjentes ikke sånn ut da jeg gikk opp bakken fra Agyra etter et godt måltid og 20 sigaretter! *pust pes*

Jaja, det var iallfall godt å gå litt igjen! Jeg hadde bestemt meg for å gå til teglverket mens jeg var på Chios, men det ble jo aldri noe. Om morgenen kom jeg for sent opp, sola stekte for lenge siden, og om ettermiddagen når temperaturen var grei, hadde jeg ikke tid. Det er utrolig hvor mye man skal rekke iløpet av en uke! Etter noen dager fikk jeg høre om folk som var blitt jaget av en sint geitebukk langs veien, så da la jeg planene på is ;-)

Målet mitt nå er å gå av meg 5 kg frem til jul og ytterligere 5 kg frem til sommeren. Så får vi se da, hvor mange "julekilo" jeg får å jobbe med i tillegg. Dessuten er det største målet mitt å holde følge med resten av gjengen rundt familieløypa på Bortelid, nå som Nikolai har blitt så stor at han løper fra alle og ikke trenger hjelp i baktroppen lenger.

Ingen kommentarer: