24 september 2008

Soloppgang i september

Jeg har fått det nye kameraet mitt og måtte ut og teste solnedgangsfunksjonen. Jeg tror
jeg synes at den fungerer for soloppganger også! Kameraet satte iso til 100 som ble så utrolig mye bedre enn iso 500 og 800 som det valgte til bilder tatt i Intellligent auto.

Jeg har ikke redigert bildet noe og det er nok litt mørkt i forhold til hva øyet så, men det gjør vel ikke noe? Alt jeg har gjort er å unsharpen litt, redusere størrelsen og sharpen igjen. Det gjør at man ikke får så mye moire på ledninger og greier og greier.

Fornøyd med kameraet mitt jeg :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Mana sa...

Tusen takk for kommentarer på bloggen min. Utrolig deilig med noen som "skjønner" den diettgreine.
Men takk..Setter utrolig stor pris på de tingene du har skrevet til meg=)