05 september 2008

Autisme Kan Behandles!


At hva vi spiser har noe å bety for hvordan vi føler oss, kan vel ikke sies å være omstridt lenger, men visste du at diett kan være banebrytende? Det vet vi. Og mange med oss. Ta en tur på konferansen Autisme kan behandles. Der vil det være utrolig mange interessante foredragsholdere, både forskere og andre fagfolk og dem som har følt dietten på kroppen; foreldre.

Dessverre er jeg på Island i denne perioden, ellers skulle jeg definitivt ha vært i Oslo! Nå får jeg nøye meg med å reklamere for konferansen i stedet.

1 kommentar:

Ivar T sa...

Det er ikke alle som er like begeistrede over at en såpass omstritt, noen vil si anti-vitenskapelig, gruppe som Defeat Autism Now! skal få holde konferanse i Norge.

Jeg er en som selv har en form for autisme og har blogget om hva jeg synes om dette.