08 mars 2007

Jeg har blitt utfordret. Igjen! O' gru!

10 forskjellige ting om meg:
-jeg trenger en hårklipp
-jeg har blå øyne
-jeg er hjemmeværende og har to gutter
-jeg er kanskje en computergeek. bruker iallfall mye tid på pc.
-jeg tror det var meningen at jeg skulle ha vært født på Chios, men storken slapp meg av for sent.
- jeg synes det er vanskelig å finne på 10 ting!
-jeg er født lat
-jeg er sjenert
-jeg griner av de rareste ting
-vinner jeg i lotto skal jeg kjøpe hus på Chios. Blir det noe igjen, skal gubben få det til ny båt ;-)


9 ting jeg pleier å ha med meg:
-mobilen
-lommeboka
-minitoalettveske med piller etc.
-visakort
-førerkort
-røyk
-Elisabeth Arden eight hour stick
-En tier til handlevogna
-zyrtec

8 ting som irriterer meg:
-Telefonselgere
-Folk som bruker masse energi på bagateller(skal det stå Norge eller Noreg på frimerkene)
-Når jeg ikke finner ting jeg har lagt på "en lur plass"
-Folk som gjør dagen sur for andre
-gulv som trenger støvsuging
-at jeg ikke vinner i lotto
-at jeg er sløv og sliten og ikke kan finne ut hvorfor
-Besserwissere

7 steder jeg har vært i dag:
-Kjøkkenet
-badet
-soverommet
-sofaen
-vaskerommet
-busstoppet
-postkassa
(jeg er syk, liksom)

6 ting jeg vil gjøre før jeg dør:
-Bo et år på Chios
-Se ungene vokse til og få det bra
-Besøke Montreal igjen
-Skrive en bok eller no'
-lære gresk
-vinne i Lotto(hahahahaha)

5 ting jeg er redd for:
-miste noen
-at ungene skal bli syke
-Å aldri kunne reise til Chios igjen
-Å ikke bli frisk og få energien tilbake
-mørket

4 ting jeg gjør hver dag:
-slår på pcen
-Forsøker å være en god mor
-ser på utsikten
-Tenker på Chios(ja, jeg er ikke helt god)

3 ting jeg prøver å ikke gjøre akkurat nå:
-sovne
-irritere meg over bøss på gulvet
-tenke på det som skulle vært gjort

2 personer jeg savner akkurat nå:
-Ingen. Vil bare være i fred og pleie bihulene.
-

1 måte å vinne hjertet mitt på:
- Gi meg et hus på Chios :-D

Ingen kommentarer: