18 mai 2006

Tålmodighet

Jeg har funnet "drømmekameraet" mitt, eller iallfall det som kommer nærmest. Et Panasonic DMC-TZ1. Problemet er at det ikke har funnet meg! Da jeg fant det, for halvannen måned siden ca, var det noen få i nettbutikkene, men de lå rundt 500 i pris over de billigste butikkene, så Marianne ville vente til de andre fikk inn. Nå finnes ikke kameraet i noen nettbutikker lenger, så langt jeg kan se! Og forventet leveringsdato har blitt forskjøvet i en måned snart med 3-4 dager av gangen! Nå er den 22. mai. Det blir spennende å se hva den er i morgen!

Jeg er ikke noe flink til å vente! *mumle* Når jeg først skal ha nytt kamera, vil jeg ha det i god til før ferien så det kan få en skikkelig prøvekjøring! *mumle mer*

5 kommentarer:

Linda sa...

lykke på jakten ;)

Anonym sa...

Takk takk. Jeg sjekket nettopp. Antatt leveringsdato er nå flyttet fra 19.6 til 22.6 og 25.6. *HMF*

Linda sa...

Blir spennende å se om det kommer snart slik som leveringstidspunktet hele tiden blir forskjøvet;) For nå vil JEG OGSÅ ha slikt et kamera! Og jeg vil ha det FØR ferien min så jeg slipper å dra på det store-iveien-aldriplasstil-speilreflekskameraet mitt.

Anonym sa...

Huff, jeg er redd du må dra på det gamle kameraet Linda! Du skjønner, leveringsdato bare forskyves og forskyves :-( Tipper vi begge ender opp med gamle kameraer denne ferien! *sukk* *mumlemumle*

Anonym sa...

ojjsann! Nå fikk jeg plutselig se at jeg har bomma på datoen i innlegg nr. to! Det skulle jo være mai, ikke juni! -men nå blir det juni likevel!

Dette er en tålmodighetsprøve! Marianne som vanligvis vil at ting skal skje i går(når hun endelig får bestemt seg for noe), har sittet og ventet 6 uker!! *argh*