09 mai 2006

Chios!

Nå har jeg okket og ojjet meg i hele vinter over å ikke ha noen Chiostur i boks. Det går bare ikke uten Chios, så nå må kredittkortet mitt til pers, for nå ligger det en splitterny Chiosbillett på skrivebordet mitt! To uker på Eva Studios med Hellaswings. Å, som jeg gleder meg! Det eneste som mangler nå, er Lottogevinsten ;-)

Jeg skal til Chios! *hoppe opp og ned* Jeg skal sitte på Eva Studios og vinke til dem på Sun Village :-D Spise Kleftiko og Eplekake på Agyra! Gjøre tingene på "gjøre-listen" min!(har jeg spurt de andre? Nei, men de elsker jo sight seeing! Høhøhø).

Hva som står på ønsker-å-gjøre-listen _min_ i år? Nagos, Agios Isidoros, Vroulidia(ja, har vært der, men ungene har ikke!), se bebisen til Toula, sjekke den nyoppussede leiligheten, stå opp tidlig og se fiskerne komme inn i Agia Ermioni(tror jeg), finne en "ny" landsby, sjekke ut Kambiaravinen hadde vært moro, men det var det med sko da! *kremt*, besøke galleri Touri!

I tillegg har man de selvsagte tingene, middag på Agyra, småturer til byen, gyro i sjappa vår, tur til Armolia, lunsj i Katarraktis?...

Det eneste vi ikke får gjort i år heller, er å hilse på Linda. For 3. år på rad, treffer vi hverandre akkurat _ikke_! :( Alle gode ting er ikke alltid 3, tydeligvis! Fire kanskje... Neste år, da altså!

Og så får man lokke med Kaptein Sabeltann så lenge ;-)

6 kommentarer:

Linda sa...

Kaptein Sabeltann står som nr2 på reiselista etter Chios, så Ikea, deretter MÅ det bare bli Høvåg før vi drar til Kypros :D

Trist at vi ikke får sjans å møtes på Chios i år heller, men vi tar det igjen til påska neste år! Da blir det rakettkrigen i Vrondados som blir det største punktet på ting-å-gjøre-listen!! Gleder meg allerede!

Anonym sa...

Først Sabeltann, så Ikea, så Høvåg og _så_ Kypros? Jeg ville tatt Høvåg og Sabeltann samtidig, siden de ligger bare 20 minutter fra hverandre :-D

Linda sa...

hehehehe okei... da tar vi det som nr. 3 da... Chios hadde sneket seg inn litt ubevisst! Så det blir Chios, Ikea, Høvåg og Kaptein Sabeltann og til sist Kypros, og kanskje om jeg får det som jeg vil, enda en uke på Chios :)

Anonym sa...

Jeg skal bare spare og spare jeg! Til påsker og sommerferier og jeg vet ikke hva! -men jeg har lyst på en Oslotur også, for å besøke dem der inne.

Det burde vært en fiskerimesse på Chios! DA hadde det nok blitt tur! hahah, men jeg har jo sett på reklamen på tv. Jeg kan ta et bilde av Thunderbirden til gubben og sette den ut på qxl. Vi trenger jo ikke den bilen som bare kjøres på 17. mai og litt til! Nå har han sittet i hele vinter og fikset på den også, så nå er den sikkert mye verdt! :-P

Linda sa...

åj... jeg vil også til oslo en tur!og være med dere på Zorbas ;)

Anonym sa...

Haha, ja, kanskje vi må møtes på midten i stedet for å møtes på Chios ;-)Jeg skal si fra når jeg vet når :)