18 januar 2007

Ferien er i boks!

Jeg fikk billettene fra Hellaswings i går! To uker på Evas studios. Passene er sjekket, helsetrygdkort er bestilt og vi har flybilletter til Oslo. Nå gjenstår bare å bestille returbilletter Oslo-Kristiansand. Det billigste alternativet der er tilslutningsfly, og da måtte jeg ha ref.nr fra Hellaswings først. Jeg har til og med telt pengene i Eurolommeboka. Nesten nok til å spise lunsj når vi lander. *Pft* vi rekker vel å løpe innom minibanken på Gardermoen. Så gjenstår det bare å pakke. *trekke pusten*

Fem måneder og noen dager. Himmel, det er laaang tid til å glede seg! *hoppe opp og ned*

2 kommentarer:

Linda sa...

HURRA!! Men jeg gleder meg mer til husmorferien din i sept/oktober når jeg er der også :D

Anonym sa...

Jeg gleder meg til begge deler jeg! Når det gjelder treff, så tror jeg det ikke før jeg får se det. Nå har vi "sneia" hverandre så mange ganger uten å treffes. ;-)