06 oktober 2006

Krig og fred og sånn

For det meste trives jeg med denne småpludringen jeg bedriver på nettet, totalt blottet for politikk, krig og fred og sånn og fotballresultater som den er. - men noen ganger blir jeg litt ubekvem med "imaget" mitt. Jeg tror i dag er en slik dag, her jeg sitter med et øre på TV2 om statsbudsjett og nyheter fra verden.

Jeg mener, potensielle arbeidsgivere scanner nettet etter info som en del av ansettelsesprosessen. Huttetu! Nå bryr jeg meg om hva potensielle arbeidsgivere mener om meg, det gjør jeg virkelig, og det de ser er en del av hva de får. I tillegg til at jeg er en særdeles allsidig, ryddig og dyktig medarbeider selvfølgelig.

4 kommentarer:

Linda sa...

og søknaden går til??

Anonym sa...

Søknaden går ikke til noen, enn så lenge, men alt man sier og alt man gjør på nettet står jo der til evig tid. Det får en til å tenke litt... :)

Ak sa...

Kan jobbe i barnehage eller sfo vet du ;-)

Anonym sa...

Hmmm. Insemineres det at man er en smule barnslig? :-D